Najczęściej zadawane pytania:
KONTO
1. Czy mogę złożyć zamówienie przez platformę zakupową Rodan B2B?
Zamówienia przez platformę mogą składać jedynie zarejestrowani oraz zaakceptowani przez biuro obsługi klienta klienci.
2. W jaki sposób mogę się zarejestrować na platformie zakupowej?
To proste! Aby rozpocząć zamawianie towaru online wystarczy wypełnić formularz rejestracji w zakładce "Zarejestruj się" lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klientów pod numerem: +48 61 66 79 830.
3. Zarejestrowałem się na platformie, ale nie widzę cen produktów oraz nie mogę zamawiać towaru. Dlaczego?
Po pomyślnym zarejestrowaniu się na platformie nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą by przypisać do Twojego konta odpowiedni magazyn, a także zaproponuje korzystne warunki handlowe. Nie martw się, nie zajmiemy Ci dużo czasu.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
1. W jaki sposób mogę wyszukać produkty na platformie?
Na naszej platformie zakupowej podzieliliśmy wszystkie produkty na 8 głównych kategorii. Spośród nich możesz wyszukiwać interesujące Ciebie produkty. W każdej kategorii, po lewej stronie będą widoczne filtry, które pomogą zawęzić pole wyszukiwania produktów. Na górze strony widoczne jest także pole wyszukiwarki, gdzie możesz bezpośrednio wyszukiwać produkty po nazwie, a także po indeksach z naszego katalogu. Następnie wybierz interesującą Cię ilość produktów i dodaj do koszyka.
2. Finalizowanie koszyka i potwierdzanie zamówienia.
Kiedy już w koszyku będą znajdować się wszystkie interesujące Cię produkty, należy przejść do realizacji zamówienia. W kolejnych krokach zostaniesz poproszony o podanie adresu dostawy, sposobu dostawy oraz następnie sposobu płatności. Na koniec otrzymasz potwierdzenie o złożeniu zamówienia, które zostanie również wysłane na Twoje konto mailowe.
3. Przy składaniu zamówienia zostałem poinformowany, że danego produktu nie ma na magazynie, a czas realizacji może się wydłużyć. Dlaczego?
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów na naszej platformie istnieje możliwość zamawiania towarów, których tymczasowo nie ma na naszym magazynie, z którego realizowane są dostawy dla konkretnego klienta. W związku z tym, przy składaniu zamówienia zostaniesz poinformowany, których dokładnie pozycji nie ma, a także o ile czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.